January 14, 2011

Imratul Najwa Latif : nama sedap,suara matap !

Minggu nie aku dah update 2 orang wanita yang xpernah wujud dalam hidup aku !!
sies beb~! aku pun pelik nama aku nak update pasal org lain lak?!
huhu.,xpe larh..manusia perlu kan perubahan kan?janji iye xmemburukkan ~
siapakah Imratul Najwa nie?hah ! bawah nie ada picture dia..
cantik kan??suara pun sedap!

mana aku dapat gambar nie?
hah! aku copy and paste kat fan page dia,korang nak kerw fan page dia?
ok sekarang klik ------> najwa latif , klik jerx !
melalui informasi yang aku dapat,dia baru berumur 16 tahun ~!
* KALAU XSILAP *

okay,now aku nak korang dengar suara dia pulak !!
aku amik
original song dia.,
tajuknya : Carta Hati ~!

best x?!best kan?!!!
aku sendiri tertarik dengan suara dia ~
huhuh..,hehehhehe :D

* ok,setakat nie shj..ada pe2 prtanyaan x?
klu ada 'hands up' ! wahhh ramainyer..,hakhak :P
(merepek's jerx aku nie)
- JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE DIA YEWX?!
KITA BAGI SOKONGAN KEPADA NYE!!!



No comments: