April 10, 2011

Bangga kerw ada skandal ~

Assalammualaikum , kawan-kawan :)

ceh !
actually , tehaa pelik larh ! ada "orang tue"kan,
cukup BANGGA dgn skandal dia ,
pelik ! kenapa? sebab , tehaa TERbaca satu post bertitle :
"Nie skandal aku,HEHE ~ padan muka dia " 

 MOTIF?? 
bagus kerw kau ! bukan larh nak cakap pe kan..
tapi dia tue tahu kerw , yang dia tue bukan "skandal"
pakwe dia tue? dia kompem ker? ha! 

lagi satu, dia kompom kerw budak yg dia jadikn  'skandal' tue
akan jadi skandal selamanya ! 
buatnya jadi  SUAMI/ISTERI dia mcm ne?
bersuami isteri perlu hidup suka , duka kan? 
so macam ne lak ?!


bukan nak jadi  KARET ,  
tapi cuba fikir , atau bayangkan ~
kalau ramai lelaki/perempuan yang jadi  'skandal'

contoh : 
A bercinta dgn B dan sayang sangat dgn B , A buat C sbg skandal nye !
tetapi C syg sgt dgn A , ! 
* agak-2nya C akan lepaskan A bersama dgn B bahagia x?
* kompom kerw B tue syg kat dia? mcm ne , C syg kat dia?

ha ! selamat beramal , sape makan cili akan terasa pedas nye ,
ingat tue :)

so , bg tehaa skandal adalah TAK BAIK !

p/s : dunia nie bulat , kitaran hidup kita akan sentiasa berpusing !
        ingat pe yg kita buat pasti akan terkena balik pada kita , :)

1 comment:

Mohamadazhan hjDesa said...

selalu buat baik pada orang :) insyaallah dapat yang baik