August 4, 2015

HILANG TANPA DIKESAN

Hai. Assalammualaikum..
Apa yang HILANG? terus straight to the point malas nak kias-kias. Hahaha. Nanti kalau dah berkias-kias gerenti 200% HILANG semuanya. Walaupun tehaa rindu blog 200%. Okfine!


Pada suatu pagi yang cerah, dengan bunyi hon dan ambulan (almaklum rumah tepi highway).. Kini bermula lah Al kisah seorang  blogger yang ingin berkongsi apa yang tercatat di kepalanya, untuk di karangkan atau ditaip di dalam blog agar dapat dibaca oleh semua orang. Lalu dia membuka blog dengan kadar segera.. sesudah sahaja menekan "New Entry". Apa yang difikirkan tadi, apa yang dibayangkan tadi tiba-tiba HILANG dan AKHIRNYA blogger tersebut menutup semula blognya tanpa menaip apa-apa

-TAMAT-

Tamat sudah cerita ini. Siapa pernah kena. tehaa memang selalu dah kena. Rasa nak menangis. Kecewa. Semuanya ada.. hahahaha.

Punyalah bangga dapat menaip sepanjang entri harini.. walaupun bukan banyak sangat. Tapi saya paksa. Sebab lama sangat. Dan tehaa still mencuba supaya update sekurang-kurangnya 1x seminggu? Okay tak? Ahahaha..

Banyak yang nak dikongsi sebenarnya. Tapi itulah bila dah buka HILANG segalanya.. memanglah tersangat kecewa kan? Takpela. tehaa cuba yang terbaik. Okay? Mungkin 1x sehari.. tehaa cuba :)

No comments: