May 25, 2012

Jom, lawat blog novel TehaaNFM




Alhamdullilah, 
Karya tehaa telah pun dikenali di dalam alam maya ini.Sebenarnya, tehaa tulis for saja-saja."Oh, My English!" hehe.. Tehaa memang minat nak menulis novel, tapi takde siapa nak train tehaa agar tehaa boleh maju sedikit.So tehaa decide, tehaa perlu buat bagi biarkan semua orang baca karya tehaa ini.

Itulah wujdnya URL : www.mineshortstory.blogspot.com , ini adalah URL bagi Karya TehaaNFM dengan tagline Suka, Duka dalam satu cerita.Hah! itu baru introduction, belum isinya lagi.Tapi isinya takde hebat mana seperti novelis-novelis lain.Tehaa baru nak belajar

Cuba tengok cover bawah ini :


Ini adalah cover pertama dan novel pertama yang tehaa hasilkan dalam Karya TehaaNFM.

Aku Bukan Milikmu ;
mengisahkan remaja perempuan Amira Azira yang takut untuk bercinta lagi kerana sedih dan kecewa apabila ditinggalkan suatu ketika dahulu serta-merta menutup pintu hatinya untuk seorang yang bernama lelaki.
Namun, kehadiran seorang jejaka bernama Amirul Azran telah muncul dalam hidupnya dan merubah segalanya secara tiba-tiba.Amirul Azran cuba dan terus mencuba mendekati cinta Amira.
Adakah Amirul berjaya mendekati cinta Amira?Apa kesudahan cerita ini? Semuanya ada di dalam Aku Bukan Milikmu.

Gitukan ceritanya.So, jangan terlepas pula ye?!
Cerita ini cuma ada 10 Episod sahaja.Now dah episod ke-7, so tinggal lagi 3 Episod.hah! kalau yang xpernah baca tu.Boleh tengok bahagian sidebar di blog Karya TehaaNFM itu, Situ ada tajuk cerita dan episod-episodnya sekali.

Lepas cerita ini habis, tehaa akan teruskan dengan cerita seterusnya.Cover untuk cerita seterusnya, belum disiapkan lagi.Tapi insyaallah siap sebelum episod 1 , untuk cerita seterusnya.Tajuknya apa? Kita tunggu ~

Ok!Bye semua.SYS :D


1 comment:

Anonymous said...

Very descriptive article, I enjoyed that a lot. Will there
be a part 2?
my page :: buy instagram followers