June 25, 2012

For My Beloved Follower ♥♥



Hey!
Serius hari ini tehaa takde mood nak buat apa-apa.Tehaa terperap dalam bilik.Tapi last-last keluar juga nak tengok "Nada Cinta" punya pasal *dah addict dgn cerita tue" Haha :D

Kenapa?
Kenapa tehaa duduk terperap dalam bilik saja?! Biarlah rahsia ~

Untuk pengetahuan semua, tehaa akan stop blogging actually BUKAN STOP! tapi tak akan update untuk jangka masa tertentu.Kenapa? Sebab tehaa nak rest, hahaha... boleh tak bagi ayat macam itu.LOL! Tehaa blogging sebab minat tehaa, so mana boleh penat!! 

Ok, 
actually rumah tehaa ini laptopnya ada satu sahaja.So kami ada 5 orang adik beradik and 2 orang masih kecil, jadi laptop ini mostly tehaa yang guna memang letak pun dalam bilik tehaa.Adik tehaa yang 2 orang lagi kadang-kadang sahaja guna laptop. 

Cerita sebenarnya kenapa tehaa nak stop blogging adalah kerana adik no 2 tehaa(Syira) nak gerak ke KPTM KL.Laptop ini akan bersama-sama mengikut dia ke asrama, so tehaa takdapat nak use laptop for update.

Yes! memang boleh upated via handphone but it's so limited --' [TAK PUAS!]

Insyaallah, Tehaa akan still update entri terkini yang padat dan menarik untuk anda.Sekarang ini, tehaa taktahu nak buat apa.Laptop dah takde, means duduk saja kat rumah.Aiyo! tak boleh jadi, nak cari kerja ke nak buat craft sahaja? mybe tehaa akan buat craft sahaja.

So, bila tehaa boleh on pakai laptop tehaa akan update craft-craft yang tehaa buat.Kiranya ready stock la kan? pastu nak buat contoh-contoh for pre-order craft. Nak buat apa? nantikan saja.... Actually tehaa macam berminat nak sale tudung juga, tapi belum decide lagi, nantikan sajalah..hehe :)


FYI, selama tehaa stop blogging ini tehaa TIDAK AKAN :
  1. Tehaa TAKKAN sponsor mana-mana GA/Contest.
  2. Menerima sebarang tempahan pre-order craft.
  3. Menulis Karya TehaaNFM
Untuk penjelasan yang perkara atas ini(ikut turutan),
  1. Tehaa memang dah rancang takkan sponsor mana-mana blogger sehingga tamat puasa.Harap Maklum.
  2. Tehaa akan ambil tempahan mybe dalam 4minggu dari tarikh post ni(25/6/2012).So that means, masa bulan puasa tehaa akan buka.
  3. Tehaa CONFIRM akan cari idea yang menarik untuk cerita yang terbaru untuk anda dan tehaa akan update bila-bila masa(mybe pinjam laptop sedara ke kan?).So tunggu ~
Sudah jelas lagi nyatakan?! Insyaallah, tehaa takkan stop blogging ni sehingga ke satu tahap yang tehaa dah tak mampu untuk berblogging.Panjang sangat entri ini, sebab ini semua untuk kekanda dan adinda sekalian yang telah menyokong tehaa dalam bidang blogging ini.Terima Kasih sangat.

Kesulitan ini, amat tehaa kesali..

Lot of Love ;
TehaaNFM