June 4, 2014

TRAVELLING LIST


Hai, Assalammualaikum..


Berdasarkan entri yang telah di "publish" kan pada tarikh 21.05.14 >BACKPACKER< tehaa ada tulis pada penghujung entri, bahawa tehaa akan bagi list kemana tehaa nak pergi.

Sebelum tehaa bagi senarai tempat yang ingin dituju atau lebih senang katakan telah dirancang untuk pertengahan tahun 2014 sehingga awal tahun 2015. hah? nampak tak, betul-betul nak travel. hahaha...

Ok. tehaa sediakan benda ini untuk korang yang nak pergi travel.. kalau korang rajin, buka words then taip ikut keperluan korang. Kalau nak senang, buka word.. copy image dibawah then paste kat word. PRINT OUT! lepas itu tulis pakai tangan kat bahagian yang tehaa tinggalkan kosong. 


Hah. senang kan? pss: untuk lelaki, dalam list ada sesuatu yang lelaki tak perlu bawa if nak travel sorang-sorang. hahaha.. pandai-pandai lah padam sendiri. maaf.

Now, kemanakah tempat yang tehaa merancang untuk pergi?
  1. USS, Singapore 
  2. Bandung, Indonesia
  3. Pulau Langkawi, Malaysia
Untuk USS, Singapore.. dalam perancangannya adalah  pada akhir tahun 2014 ini bersama rakan-rakan di UNISEL Shah Alam. Bandung, Indonesia pula adalah perancangan daripada family tehaa sendiri, tarikhnya belum dapat ditentukan lagi. Insyaallah pada tahun 2014 ini, semestinya waktu cuti sekolah kan. hah.

Disebabkan 2 tempat tehaa merancang untuk pergi semasa pertengahan tahun 2014, jadi Pulau Langkawi, Malaysia dirancang pergi pada awal tahun 2015. INSYALLAH! Nak ke Pulau Langkawi ini pun, rancangan bersama-sama sahabat di UNISEL. 

So, apa perancangan korang pula. hah! 

see you in next post...

No comments: