August 4, 2014

PESERTA DAN PEMENANG GIVEAWAY RAYA.

Hai. Assalammualaikum..

Seperti anda semua, sedia maklum. Tehaa telah menganjurkan GIVEAWAY RAYA pada akhir bulan lepas dan tamat pada awal bulan ini(Ogos). Giveaway yang memang dibuat dalam jangka masa yang pendek sahaja oleh kerana sebab-sebab tertentu.

Walaupun sambutan memang tak meriah.Tapi Alhamdullilah masih ada peserta, yang masih menyertainya. Dua peserta atau lebih senang dipanggil dua blogger telah sertai GIVEAWAY ini. Dibawah ini, tehaa letakkan link 2 blogger tersebut. Jemput-jemputlah baca ye? :)

Tujuan GIVEAWAY RAYA ini sebenarnya, nak bagi korang join giveaway sambil-sambil taip entri. Yelah, tak kisah lah macam mana pendek atau panjang pun cerita raya korang tehaa tetap baca. SEBELUM ITU, jemputlah baca entri CERITA RAYA 2014 yang tehaa taip sempena GIVEAWAY RAYA tehaa anjurkan. Selamat membaca.

So, dengan ini tehaa umumkan 
kedua-dua 2 blogger yang linknya tersenarai diatas akan mendapatkan duit raya dari blog ini sebanyak RM20. ALHAMDULLILAH, rezeki mereka.

KEPADA blogger Husna dan blogger Siti

Sila mesej Nama, Alamat, No Telefon dan Link Blog anda di facebook atau twitter atau fan pages atau lebih senang E-MAIL sahaja tehaa untuk tuntut duit raya korang. Sila lihat sidebar untuk berhubung dengan tehaa. Terima Kasih atas penyertaan anda :)

Kepada blogger lain. Maaf kali ini GIVEAWAY tak berapa meriah, insyaallah next time giveaway kita bagi perhh! dan waktu giveaway berlangsung sangat panjang. okay :D



Ok.see you next post.bye
 photo signature_zpsda3435b3.png

No comments: