June 1, 2011

contest saja-2 :)

arggghhh, DUIT, DUIT, DUIT ~!,
Salam 1blogger..,

Nampaknya , tehaa nak kena completekan semua assignment
sebelum hari Khamis nie, 
 sebab tehaa dengar ayah tehaa ada plan

plannya adalah ingin bawa
kitaorang hangout sesama, satu family ,
waahhh ~! sakan larh tehaa eik,..hehe :D
nak pergi mana eik?

TERtanya lek tehaa nie, padahal  dah tahu tue !, 
errmm,.. tehaa nak wat teka teki larh ~,~ 

PEMENANG AKAN  MENERIMA: 
  • Kunjungan daripada tehaa !,(kalau yg tehaa blum polo, akan di polo!,)
  • then tehaa akan wat entri especially about the winner + promote blognye sekali !,
     o,o hadiah xmenarik eik?!,
maaf tehaa xde modal lagi nak wat hadiah gempak-2 , hehe :D
*touching lak*
macam blogger lain , tunggu modal ada eik :)
*dalam perancangan,

SYARAT-2 NYE:
  • Mesti seorang blogger !, 
  • Kalau boleh polo, polo larh !,
  • xpayah wat entri pasal contest nie :) *mcm menyemak jerx !
  • TAPI Jawapan letak kat bahagian komen ye?( errmm, bg link blog sekali !,)

ok, faham semua ?! kriteria pemenang pula,
  • 3 PEMENANG TERAWAL & JAWAPANNYA BETUL!,  Percubaan menjawab hanya SEKALI SAHAJA !
*senang sikit nak detect kan?*
  • SEKIRANYA , tiada sambutan !,hadiah contest akan dibuat berdasarkan siapa yang join 3 TERAWAL SHJ, (walaupun jwpn slh,jwpn yg betul diutamakan)


closing date contest : 01/06/2011- jam 6.30 pagi
*3hr jerx?kejam larh tehaa nie* hehe :D

 Klu untuk jawapan :
- ia adalah sebuah Pulau !,
- di Malaysia !,

Selamat Mencuba :)

5 comments:

kucing said...

PULAU PINANG

Fiqah Yusoff said...

err meh sini nak teka sikit.. haha
jwapannya adalah jeng jeng
pulau langkawi... h0h0h0 :p

mintak2 la betul.. amin :DD

❤ мιzz-уαуαιєуα ❤ said...

:pulau tioman
=)

zie said...

pulau pangkor

niena witwit said...

pulau kapas..pulau redang . . pulau perhentian . . hahaha..byk betol jmpan aq . . hehe