June 10, 2011

result Muet ,

hey , hey :)
Salam 1blogger,..

ok, tehaa ada baca satu artikel bernama , 
yang mengatakan :

KUALA LUMPUR, 9 Jun (Bernama) -- Keputusan Malaysian University English Test (MUET) bagi Pertengahan Tahun 2011 akan dikeluarkan pada Isnin ini, 13 Jun, menurut Majlis Peperiksaan Malaysia (MPM).

Calon yang mendaftar di sekolah atau institusi boleh mendapatkan keputusan mereka di sekolah atau institusi masing-masing mulai pukul 10 pagi manakala calon persendirian individu akan memperolehnya melalui pos.

"Calon boleh menyemak keputusan ujian mereka menerusi Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) dengan menaip MUET dan hantarkan ke 15888 atau 36363, mulai pukul 12:01 tengah malam 13 Jun 2011 dan melalui sistem dalam talian dengan melayari laman web MPM http://www.mpm.edu.my mulai pukul 9 pagi pada tarikh tersebut," katanya dalam kenyataan di sini, hari ini.

Sementara itu, calon yang tidak berpuas hati dengan keputusan MUET boleh membuat rayuan penyemakan semula keputusan MUET dengan bayaran RM70 dan tarikh tutup rayuan semakan itu ialah pada 27 Jun 2011.

Maklumat lanjut boleh diperoleh melalui laman web MPM www.mpm.edu.my.

Bagi calon-calon yang ingin mengambil semula MUET atau memperbaiki keputusan MUET Pertengahan Tahun 2011, mereka boleh membuat pendaftaran untuk menduduki MUET Akhir Tahun 2011 secara dalam talian melalui laman web MPM atau menerusi www.mesp.gov.my/online.

Tarikh tutup pendaftaran pada 21 Julai 2011.

-- BERNAMA

hah gitu katanya !, so selamat berjaya semua :)
poket pokemon : doakan tehaa berjaya eik?takut nak ambik result isnin nie !,

1 comment:

ain kadir said...

really?alamak..takot nye.gud luck teeha! :D