May 21, 2014

MANA PERGINYA?


Hai, Assalammualaikum...

Karya TehaaNFM

Hah! nampak ke tidak kegigihan tehaa menaip entri pada waktu petang begini. Ala biasalah, bukan senang nak dapat perhatian daripada mr.nuffnang *menangis* 

Ok. back to story..
Ramai yang mesej tehaa menerusi facebook dan fanpages facebook, bertanyakan tentang dimanakah karyaku yang selama ini tehaa taip. kenapa takde sambung untuk cerita yang bertajuk "MAMA". Kenapa? kenapa? bla bla bla bla.....

Pertama sekali, walaupun tehaa dah balas mesej korang dan mohon kemaafan. Kali ini, tehaa nak mohon maaf lagi dekat blog ini sebab tak sambung episod seterusnya untuk cerita "MAMA". Insyallah, tehaa akan teruskan penulisan itu pada malam ini. 

Untuk makluman, tehaa akan campur juga dengan beberapa sajak hasil nukilan tehaa sendiri. Tapi apa yang penting selepas tamatnya cerita "MAMA". 

Segala yang nukilan yang tehaa hasilkan hanya sekadar keseronokkan, untuk menghasilkannya dan tiada bersangkut-paut dengan sesiapa. Alhamdullilah, satu cerita pendek yang bertajuk "AKU BUKAN MILIKMU" sudah selesai. 

Kalau sesiapa yang belum lawat, boleh klik banner kat bahagian atas post atau klik >KARYAKU< harap korang komen setiap cerita, mengenai jalan cerita dan dll. Tehaa tak kisah even negatif sekalipun.. ianya untuk pengalaman tehaa sendiri. 

Ok! See next post...

2 comments:

Anonymous said...

hye teha..ni bibah...i sekarang dah jadi follower blog you...keepit up friend")

Cik T said...

@Anonymous thank you bib :*