August 1, 2014

SELAMAT HARI RAYA.

Hai. Assalammualaikum..

SELAMAT HARI RAYA, SEMUA!!!!!!!! *jerit*

Wahh! seronoknya, setahun sekali dan ini adalah masa untuk kita mengumpul duit..haha. Walaupun dapatnya tidaklah seberapa banyak. Kira okay apa dapat duit raya walaupun umur dah duapuluhduatahun. Ingat senang nak dapat. 

Tapi percayalah sekejap sahaja duit itu dalam tangan. Nanti ada sahaja yang mahu dibeli. Ini belum nak masuk semester baru, yuran kemasukkan lagi. huh! Seriously, pening kalau fikir pasal duit ini.

Ok! dah kita cerita pasal perkara lain pula. 

Korang beraya dimana tahun ini? Tehaa? Tehaa seperti biasa, pagi raya masih berada di Petaling Jaya selepas sembahyang raya dan pergi 2-3 rumah sedara mara berdekatan dalam pukul 3pm akan terus gerak ke Kampung Halaman Tehaa di Melaka.

Jem?
Ermm.. setakat beberapa tahun bila kami balik pada jam begitu, jalan tidak begitu sesak tapi masih banyak kereta. Jem mungkin masa kami nak pulang ke Petaling Jaya semula kerana pada masa itu ramai juga hendak pulang atas urusan kerja mungkin. Biasanya cuti raya dalam 4 or 5 hari kan? Yang dapat cuti seminggu itu, bertuah lahh sangat.

Duit Raya?
Kepada sesiapa yang nak duit raya dari Tehaa. Boleh Join GIVEAWAY RAYA , sebelum jam 12am ini>http://tehaalarh.blogspot.com/2014/07/giveaway-raya-by-tehaanfm.html
GOOD LUCK!

See you on next post. kbye~
 photo signature_zpsda3435b3.png

3 comments:

Unknown said...

follow sini^_^

Cik Mimie said...

Selamat hari raya :) Kite da xdpt duit raya da :(

Cik T said...

@Cik Mimietakpe, jangan sedih :)