November 7, 2011

Asyik nak Berak | Pakai Mustajab



Hai semua? Macam mana Hari Raya Aidiladha anda semua? Mesti meriah, banyak ke tidak berkorban untuk tahun ini.Ermm, anda semua pergi lihat dan tolong ke tidak semasa sesi persembelihan dijalankan.

Tehaa tahun ini, better duduk dirumah sahaja.Malas nak pergi Surau, buruk perangai tehaa kan?hihi :)  Ok, anda kena tahu terlebih dahulu ini BUKAN entri PROMOTION.

Ya Allah, perit sangat ! BUKAN SENGGUGUT!! tapi sakit perut yang teramat sangat, tehaa taktahu bagaimana untuk mengawal lagi.Tehaa tidak dapat tidur malam, kerana terasa ingin membuang air besar sahaja.So, tehaa duduk dalam bilik tengok cerita dalam Makcik Youtube sahaja.

Sehingga ayah tehaa bangun untuk sembahyang Subuh baru tehaa bagitahu ayah tehaa.Ayah tehaa cakap tanyalah mokteh ada minyak angin x? TAPI mokteh tidur.Tehaa pun tanya kak Ain(Anak Mokteh) dia hulurkan ubat Lotion Mustajab Pati Halia.


Kak Ain kata panas, tehaa dah tidak peduli.Tehaa picit 3,4 kali sapu kat perut.Memang panas TAPI terasa macam mandi ais ngilu sahaja rasanya.HARAP-HARAP lotion ini membantu menghilangkan sakit perut tehaa ini.


Selepas itu, tehaa terus tidak sedarkan diri dari pukul 6.30 sampai pukul 10.00 pagi ! Best sangat bila dapat tidur.Ayah tehaa pun tak ganggu tehaa tidur.Sebab tahu tehaa sakit.

Apa yang tehaa makan ye? Daging Korban? Takdapat merasai lagi, mungkin disebabkan tehaa TAK MAKAN(perut kosong) tetiba makan Ayam KFC tomyam itu.Mungkinkah begitu? Muskil ini? ermm..

3 comments:

ijA said...

ayam kfc..wahhh..

TehaaNFM said...

@ijA
HAHA :D tahu2 sahaja tehaa makan ayam KFC juga.ngee ~

Ayien Ocaca said...

kawan yien rmai pkai losyen tu...
tpi yien x ske bau die la...
so yien x pnh try pulak...