November 21, 2011

Semangat Perlawanan Bola : Malaysia vs Indonesia


Hai semua, apa kahabar? yeah! tehaa nak cerita sikit kehangatan perlawanan bola pada malam ini, perlawanan antara Malaysia dan Indonesia.Ramai yang tidak sabar-sabar betul tak? Tehaa tahu mesti ada yang sudah bersiap membeli kacang cap ibu jari kan? sebab nak tengok bola depan tv tengok bola feeling ala-ala di stadium.HAHA :D

Pada mulanya kehangatan yang tehaa rasa tidak berapa sangat, mybe feeling Exam kan? "katanya.." HAHA. Tapi bila buka sahaja skype, aigo ! pening tehaa tengok, dok testing, testing tak habis-habis. 

Comel sangat mereka di skype(group  @FortuneFM), Kak Fieyt, Tokcik, Abam, Kak Bugs, Zaza dan ramai lagi. Test tanpa henti itu, bersemangat betul mereka itu :)


Finally, 
Mereka dapat jua mencuba.HAHA :D mesti anda semua tertanya-tanya, apakah mereka testing itu? hah ! 

Mereka dapat menghasilkan ...................................................................







Tahu kan apakah atas ini? HAHA. bendera ~ yes ! mereka dapat menghasilkan bendera, setelah berkali-kali mencubanya.TANIAH semua :D

Zaza yang first dapat buat bendera Malaysia.TANIAH Zaza!!Tehaa nak tunjukkan beberapa percubaan, sebenarnya banyak lagi.Perhh ! then tehaa terus printscreen sahaja.





Hehe :) 
Mereka telah berusaha sebaik mungkin! yeah ! siapa yang nak buat bendera Malaysia di skype sila taip (my) sahaja. :) Mereka sangat comel !! 
SEMOGA BERJAYA HARIMAU MUDA MALAYSIA ! KAMI disini menantikan Pingat EMAS :D
Jom kenali : @FortuneFM

No comments: