September 17, 2012

Giveaway (GA) perlu DITUNDA!


Assalammualaikum dan salam sejahtera semua,

Maaf sangat sekiranya title post ini mengecewakan semua pembaca dan blogger yang sudah menanti-nanti giveaway yang bakal tehaa jalankan.Tapi sayangnya tehaa terpaksa menundakan tarikh tersebut.

Serius, memang tehaa rasa kecewa sangat.Tapi dalam masa yang sama, tehaa rasa tehaa memang patut menundakan tarikh tersebut.Kenapa? sebab terlalu ramai blogger, mengadakan giveaway.kan?

Untuk pengetahuan semua, bukan itu sahaja.. tehaa sekarang taklah berapa busy cuma pening nak cari bilik sewa di Syeksen 7, Shah Alam. Siapa yang ada kenalan yang sedang mencari roomate itu, please inform tehaa.. perlukan sangat rumah sekarang sebab penat ulang-alik naik motor.

Tinggalkan no hp je, nanti tehaa call.

Back to story, giveaway ini sebenarnya nak buat time hari raya. So sepanjang hari raya.. ia akan berjalan, tapi atas nasihat seseorang, giveaway terpaksa ditunda ke bulan 9.Yang membuatkan tehaa kecewa, tehaa terpaksa tunda lagi giveaway ke satu masa yang betul-betul tepat. 

Taknak tetapkan awal-awal, asyik tak jadi je :(

sO, Hopefully sponsor yang telah confirm dan bakal peserta sedang menunggu giveaway tersebut dapat memaafkan tehaa, sebab pekara ini.Tehaa promise, takkan berlaku lagi penundaan selepas ini.

Maaf sangat-sangat.

Okla.Bye semua , and again 

SELAMAT HARI MALAYSIA 

2 comments:

Jue Jaynee said...

ala xjd pula?

da follow...


juejaynee.blogspot.com

Cik T said...

@Jue Jaynee maaf, ti tehaa buat ye?
again maaf sgt2