December 4, 2011

Ya Allah! Gantung Diri


Yeah.. lama tak update.Hari ini, tehaa nak cerita kisah yang amat sedih.Pada hari sabtu lepas, tehaa bersiap-siap untuk pulang ke kampung untuk menghantar air jambu 88 yang telah di tempah.

Tehaa tak sangka langsung, kisah ini terjadi pada hari itu.Mulanya memang macam taknak story saja.Tapi bila di fikirkan, baik tehaa kongsi bersama-sama.KAN? kan?

Sebelum ke kilang air jambu itu, tehaa sekeluarga singgah ke kedai pakaian sekolah, untuk membeli baju sekolah adik tehaa.Ibu tehaa kata kalau lambat nanti baju sekolahnya dah tiada saiz, maklum larh badan adik tehaa kecil sahaja.

Sesudah kami memilih semua kelengkapan sekolah adik tehaa, ayah tehaa suruh tehaa duduk di kaunter pembayaran.Maklumlah, nanti beratur panjang pula kan? HAHA :D

Alhamdullilah, banyak juga dapat kurang dengan tauke kedai itu.Beg harga RM69.90 , dia rendahkan jadi RM60.00! BANYAK KAN? Harap-harap majulah kedai tauke itu. 

Tehaa ada 3 orang adik yang masih bersekolah.Kami hanya membeli barang sekolah untuk 2 orang adik tehaa di sekolah rendah.

Dalam suasana riuh rendah itu..Tiba-tiba tehaa ternampak sesuatu, sesuatu yang boleh kita mengantungkan diri..........

























Nampak tak? Ok ada lagi satu bawah ini !


Ini hanya kos untuk 2 orang adik tehaa di sekolah rendah! Ya Allah!Takutnya kalau dah ada keluarga sendiri.Duit kena jimat betul, betul kan? HAHA :D

2 comments:

Miss Purple Ungu said...

waa...mahalnya huhuhu
bila dh berkeluarga nanti kena la pandai2 bajet kan

Cik T said...

@Miss Purple Ungu betul tue, memang kena pandai2 bajet je