February 23, 2012

#1 Spontaneous Thursday | stairway to heaven






Tv3 tayang setiap isnin hingga jumaat pada pukul 9.30pagi hingga 10.30pagi.Tetapi malangnya cerita ini versi Pilippina sudah tamat. 



Now, 
ganti pula di NTV7 tetapi versi korea pula.Hah! Apa lagi, jom tengok ramai-2 setiap isnin hingga jumaat pada jam 12.00tghhari hingga 1.00ptg.

Jangan Lupa Tengok!! :D

9 comments:

Miss M said...

like!!! ske cite ni ^_^

TehaaNFM said...

@Miss M kan? tehaa pun suka :) hehe

Kiera Zainal said...

Adehh kalau boleh nak donlot cite ni, biar tengok tiga-tiga version. Baru layan!

Lady Emilya said...

huhu saya dah tgk yg filipina tu dulu, sedih sgt :( yg korea ni tk dpt tgk sekolah wuwu :(

nur anis said...

ni bukan cerita yang sedih tu ke..huuu..x boleh nak tengok cerita sedih-sedih..

TehaaNFM said...

@Kiera Zainal tau xpe.. best kan :)

TehaaNFM said...

@nur anis a'aah sedih sgt TAPI best gila!! hihi

Nelly The Strange said...

so sweet !!

TehaaNFM said...

@Nelly The Strange comel kan? hehe