February 22, 2012

Rindu My Bestie :\



Assalammualaikum dan Salam Sejahtera Semua,



Kawan baik atau Kawan rapat?Lain ke?

Kalau lain, anda pasti mempunyai salah satu daripada itu kan? Sama ada kawan baik atau kawan rapat.

Tehaa? 
Tehaa ada kawan rapat satu ketika dahulu, kawan yang sentiasa ada susah senang.Kami memang rapat sejak dari tingkatan 1, TAPI malangnya hubungan kami tetiba suram entah kenapa ketika kami memasuki tingkatan 4.

Tak tahu mana silapnya, kami jarang bertegur sapa apabila selilih.Kebetulan pula, semasa tingkatan 4 kelas kami sudah berlainan.Dia masuk ke kelas Pure Science dan tehaa masuk ke kelas Science Stream dan kemudian ditukar kepada  subjek Perdagangan dan Ekonomi.

Walaupun begitu, kami sering juga bertembung.Lebih-lebih lagi apabila di bilik PRS(Persatuan Rakan Sebaya), sebab dia juga salah satu AJK disitu *klu tak silap* Tehaa pula pengerusi kelab itu.Confirm kami akan berjumpa juga kan?

Tapi tak seperti yang tehaa sangka, walaupun kami berjumpa.TAPI tetap dia tidak mahu bercakap dengan tehaa.Mungkin tehaa ada buat salah dengan dia sehingga dia taknak bercakap dengan tehaa.Kawan kami pun perasaan yang kami jarang sekali bercakap, tapi tehaa cakap "Tehaa tak tahu kenapa"

FYI,
Sampai sekarang dia tak pernah cakap dengan tehaa.Telefon? Tehaa mcg=Tak Jawab+Tukar no. Facebook? Chat=Tak balas.

Tapi gembira kot, sebab bestie tehaa dah happy life tau.Ermm.. dah ada empunya, anda takle ambillah..sorry! Dengar cerita dia dah nak tunang, tapi itu bukan official dari mulut dia.Just member-member lama cakap.

Kalau betul dia nak tunang or kahwin, MUNGKIN dia akan ajak tehaa kan? :)

Tehaa kenal kawan tehaa itu macam mana, so jangan buat cerita bukan-bukan pasal dia okeyh! AND please let's she happy :D

Sebelum itu nak cakap,
Kawanku NFNS, aku rindu dengan gelak kau,.HAHA, xboleh bla kan?Aku rindu nak borak-borak dengan kau.Kau kawan aku SELAMANYA, EVER!! walaupun kau tak anggap aku ni bestie kau lagi.It's Okey :)





2 comments:

.........cP~ said...

Mungkin dia ada alasan dia, tapi kamu..

You are a true friend!

Cik T said...

@.........cP~ YES! mybe dia ada alasan sendiri TAPI sy perlu tahu juga kan? :)

ermm..tenkiu :)