January 1, 2011

what the hell !!

"dalam profile ada gambar bf,tapi still layan lelaki lain"
what mean it?!huh !
pagi-pagi tahun baru aku dapat cite nie .,
yang agak 'DAMN' larh ~
pagi gila beb!dalam pukul 12.15midnight..
since aku nak raikan thn baru
xde mood ! tido lagi baik ~

salah kerw aku layan member aku?!
aku memang sayang bf aku..,
tapi xkn aku xblh layan member-member aku !
dah aku nie memang macam niey..,
nak ubah macam mana lagi??
huh !
(asyik mengeluh ko nie tehaa,ti cpt tua lak)

aku mula-mula memang larh xpercaya !
yola.,den anggap dia dah macam kakak den sendiri ..,
nak tanya ke tidak?!!
aduh !! den xmau gaduh.,ti xsedap lak ~
aduhhhhhh ~
xpe la.,buat masa nie aku diam dulu..
malas larh nak gaduh !
sabar fahtehaa.,sabar fahtehaa.,sabar ~

* AKU BUKAN PEREMPUAN YANG HIPOKRIT !!
no.,no..no !
i can't changes my attitude ~


No comments: