January 22, 2011

mencintai dan dicintai ~

 siapa sangka.,dalam air yang tenang tiada buaya?
kita memang xley duga apa yang akan berlaku pada esok dan seterusnya...
aku pernah sayang seseorang dan aku pernah mencintai seseorang,
tapii hanya kekal dalam fikiran! sakit ! sangat sakit !
jiwa nie bagai nak tercabut bile berita itu aku tahu dari orang lain yg aku xpernah kenal !!
ITU adalah kisah yang sudah lapuk dimakan anai-anai.,hehehe :)
tapii aku wat post nie sbb nk kongsi pglmn mencintai dan dicintai..,
tapii aku pakai A(lelaki) dan B(prmpn) yerx?
MENCINTAI : aku ada seorang rakan A memang terlalu cinta akan B.,
dia sanggup korbankan apa shj utk B,smpai aku pun pelik,mcm ne A blh jd mcm tue~!
smpai satu hari segalanye terbongkar!si B ada lelaki lain.,dan si A dpt tau melalui rakan si B.
so,si A cerita pada aku dgn teresak-esak.,*dlm ht aku : gila kentang mamat nie nangis psl awek *
aku pun bg  advice supaya dia xstress dgn keadaan,lme2 dia boleh trima dan
dia cuba utk mlupakan prmpn itu ! and NOW HE HAPPY WITH NEW SGF
i told him,don't believe 100% dgn psgn , tkut banana grow 2 times.,ahakhakahakahak :D

okeyh yang nie ada 3 org !
aku pkai A(prmpn),B(lelaki),C(suami)

DICINTAI : tiap-tiap kali aku tengok dia.,duit still msuk,poket sentiasa penuh !
sebab dia dah kahwin larh,suami dia yang bg.,tapii dia xpernah cinta akan suaminye.,
ada satu hari dia mngadu pada aku yang dia msih mnyanyangi si B wlpn dia dah mpunyai si C.
si B sntiasa di fikiran ! tiap masa ! saat dan ketika ! dia pernah bgtau si C,
tapii si C tidak mempedulikan nye,.si C terus menjaga dan mnyanyangi si dia,.
memang baik sgt husband dia,smpai aku advice kat dia lupakan B,dia dah xde !
skrg si C,jaga dia elok2 sprtimana dia jaga perasaan kau!!mungkin ayt aku kasar tapii akhirnye
mereka bahagia and ada 2 baby yang sgt comel :)



*P/s : inilaha adalah kisah benar,thanx kpd tuan nye krn bg tehaa kongsi cerita didalam blog tehaa :)
semoga korang bahagia :)


1 comment:

Nazrul Ashraff said...

huhu..kisah ke 2 mcm novel plak..