January 13, 2011

Mary Parker Follet ~!


actually aku ada presentation,
tajuk yang aku dapat adalah Mary Parker Follet..
huhuhuuhhu..
siapakah dia?famous kerw dia?
korang nak tahu siapakah gerangan Mary Parker Follet?!
hah!! meh sini.,baca aku punya post !


hasil pembacaan aku,dia adalah salah seorang wanita pertama
yang dijemput oleh London School of Economic,
untuk membahaskan tentang isu-isu pengurusan pada masa itu ~
Mary Parker Follet sangat popular sekitar *tahun 80-an !
kalau xsilap aku larh !! huh ! sowii ~!.,


aku pun apa lagi?!
kemudahan internet dah terang-terang tersedia di rumah kan.,?
so,aku klik.,and klik and terus klik !!
sampai dapat hasil nye,tapiiii..,
ermmm.,macam ne aku nak cakap eik?korang check larh sendiri !
Mary Parker Follet , <--- klik ler !

aku nie juz ambik point jerx.,
so aku translate point yang aku nak larh !!
perhhh.,hampir setengah jam.,nak baca lagii,nak cari isi lagi..
memang challenges betoi larh !!
EH Korang !! nak tengok x,muka Mary Parker Follet x?!
cantik juga orang nye.,not bad larh utk orang zaman dulu kala =)



not bad kan?hehehehe ~
entah pe2 jerx tehaa niey.,merapu jerx !
so korang nak tahu pe lagi?!
korang klik sendiri larh yew.,?!?
good luck kawan2 =)

* pening2 time nak translate balik,hakhak :D *

No comments: