January 6, 2011

ssshhhhhh !~

dah bape hari x update kat tehaa merepek's house !
sebabnya minggu nie tehaa TERpaksa stay at rumah my nenek ~
coz my father going outstation.,and kat sana pun line my agak kiwaak pula.,
sampai nak buat keje pun xberapa nak jadi ! line slow gila !!
so hari ini nak kena update pe yang terjadi pd minggu nie.....
huhuhu ! TAK TERmasuk hari jumaat okay !~

****************************************************

1- ADIK AKU MASUK STANDARD ONE !~




My fahter dah larh xde ! so my mom larh kena uruskan ..,
yang xboleh bla ! my mom nie jenis xpnah gi daftar utk sek ~
so jadi agak clumsy larh kan urus kan ini,itu !
lagi2 adik aku ue dalam proses pemindahan sekolah .,
memang sah2 larh ! sampai aku yg patut dah hbis waktu sek.,
TERpaksa !! gi sek adik aku utk tlg my mom uruskan ~
mood : agak penat yeah !!

2- KERJA SEKOLAH BERMULA !~

Baru hari yang ke-3 persekolahan ! kerja rumah sudah menimbun !
tapii xde larh aku merungut,coz kena fikir aku nak STPM ~
so nak ke xnak ke?!! ada orang lain kisah !~
xde makne nye,kalau ada yang kisah pun.,xde nye dia saggup buat kan..,hahaha :D
mood : xbole tido malam , siapkn kerja jerx !!


3- MAJLIS KESYUKURAN ATAS KEHADIRAN
SAUDARA BARU ISLAM !~

nie baru berlaku tadii ! majlis nie di buat kecil2an sahaja ~
bersama brsama SMKTM,guru tingkatan 6 atas bersama MPPPU !~
yang diraikan adalah member rapat jugak larh sejak form4 lagi..,
asalnye cina,so sekarang dia dah terbuka pintu hati utk memeluk islam ..,
AMIN !! semoga ALLAH mempermudahkan dia ...
mood : happy sangat ! dapat saudara baru ~

4- TERLAMBAT LAK NAK PUBLISH POST !

hakhakhak !
tau2 da masuk jumaat.,ingt nak publish hari khamis ~
huhu,.xpe la ! di kesempatan nie nak wish larh birthday kawan aku kat sini !
aku panggil dia tokcik ., aka mr aril larh ! 
hehehe ~ saja jerx aku xtag kat dia.,kalau dia baca,baca larh :P
HAPPY BIRTHDAY !!!

* p/s : sampai sini jerx aku update !! kalau hari ini ada story best !~
aku update larh.,klu x,.ermmm...sambung larh hr sabtu !! 
kan senang ??!~


No comments: