January 19, 2011

miss R.E.L.I.T and SWSW

aku wat post niey sbb tbe2 tringat dengan m'ber2 time sekolah menengah !
means time form5(skrg form 6 atas okeyh!),so my old alredy 19years old.,
bila kenang balik zaman 2thn lpas,psti trgelak sendiri..hakhak !!
macam prangai.,nak ngurat ckgu larh~ ngutuk ckgu larh ~ padahal da nak exam..,
hahhahaha :) aku ada 2group actually,.fisrt group nie mmg da lama larh,
since aku form 2 lagi! group yg kdua pulak xlama,start form 4!

okeyh,now aku nak citer group aku yang first~
R.E.L.I.T , yeah my group name!so sbnrnye nama group nie wakil dr nama2 kami..,
(Rosma Ezaty Linda Izah Tehaa + Bieba),so korang semua dah mengerti larh kan?!
seronok mcm2 aktiviti kami brsama ! see larh gmbr bwah nie,tp ckit je la :



bykkn aktiviti nyer ~ tapii malang nye izaty bukan jenis ske mnangkap gmbr,
so gmbr dia brsme group nie agak terhad :(
okeyh , sekarang group aku yang kdua lak!yang di beri nama ...
SOMETHING WRONG SOME-WHERE(swsw)
yeah! "something wrong some-where" ~
kenapa??sbb kami 4 orang,.yg agak mmpunyai mental sdikit apb brgabung !
hehehe.,mcm lagu stacy ngan adam,."brgabung,meletup!"hahahaha :D
sape tgk kami pasti trpengun dgn kgilaan kami..huhuhu
dan group kami nie juga agak pantang melihat kamera,krn kami nak snap picture !!!
so antaranye :



hehehe ~! gila kan kami?!
eh bukan gila! SOMETHING WRONG SOME-WHERE ~ ~
hehehehhehehehehehhe :)
so dlm kump nie : eca,biba,saya and jija !

* untuk rosma,iezaty,izah,linda,biba,jija,eca smoga prshbtn nie kekal yer kawan2
tehaa rindu sama korang semua !!!!
:)


* p/s : jgn confius eik!antara 2 group nie,hnye 2 org shj,brda di dalam kdua2 group !
saya dan biba ~ ~

No comments: