January 18, 2011

tangkap K.A.T.A.K

TANGKAP KATAK?!OMG!! tehaa nak tangkap K.A.T.A.K ??
salah orang larh tue,bukan aku sbnrnye,aku cuma nak cite ada juga aktiviti mcm ni !!



aktiviti : tangkap anak katak dan masuk dlm botol.
tempat : dilihat di sekitar kawasan sekolah aku.
masa : lepas budak2 balik sekolah.
lingkungan umur : darjah 4-6.

sieys beb!first time aku nampak!!
mula2 ingat diorang nak tangkap berudu,so xler heran sangat ~
sekali dia kluarkn dr botol 2,katak tue mlompat.,dia penyekkn katak tue guna tapak tangan
can u oll's imagine that ??
MOTIFNYA?!!
untuk apa diaorang tangkap katak?hehe.,jadi umpan?umpan pe?
eiiieee ~ geli larh nak tengok lagi ! aku blah jerx dr budak2 tue!
aku dah ler sensitivi dengan katak !~
xmau.,geliiiiiiiiiiii ~

*p/s  : gmbr kartun jerx!xley real.,saya gelii.,huhu

2 comments:

Nazrul Ashraff said...

haha..ala..slalu je nmpk dr tgkap kls mse last year..lg2 mse hujan..perghh..klo bsn bljr add math, m'jenguk kat tgkp sbb klas ktorg tgkat 4..haha

Cik T said...

tapii diorang nak wat pe dgn ank katak tue !~
xgelii kerw? eeeiiii ~~~