January 10, 2011

isu menarik hari ini !~

"ALONG" !!! 




perhh !! syok beb,pagi-pagi buta aku dengar orang jerit nama aku !!~ 
hakhak :D itulah padahnye xnak bangun ke sekolah.,kan dah kena jerkah.,best siot ~
tapii nasib aku jenis xmandi smpai 2hari,klu x mmg alamat nye keno tinggal ler den nie eh !
hakhak :D bukan selalu ponteng kan? hakhak,.padahal baru buka sekolah~

so,sampai2 sekolah agak lewat tapii still budak2 pengawas xtutup the pagar sekolah ~!
kira selamat ler.,untung larh!kalau x,.memang aku kena dengan papa siva aka penolong kanan.,
pastu nak dijadikan cerita,aku rasa agak sebabut bila arrangement assembly tadii.,
* sies liey !! sebabut giler *

hehehehe :) 
nak tau npe aku laughing?! hah!!~
tadii guru yang bertugas mengumumkan kelas terbersih minggu nie adalah 
* 6 ATAS 1 * kelas aku tue beb !`~
perhhh !~ padahal kami baru kemas kelas .,itu pun hari sabtu.,
funny giler tadii.,sampai kena perli dgn wakil 6 ATAS 2,tapii xpe larh !~ 
bukan kitaorg yg sebut,.cikgu ue yg sebut !~
PEDULI APA KAMI !!!! ~






glee club of zoo !

No comments: