September 8, 2011

Kena Bayar CUKAI Prepaid !

Heyp peeps ! Salam 1 blogger..

Dulu kalau makan MCD KFC, xsedar kita byr tue + cukai kan?
yela, janji makan sedap.. HAHA :D

nie tehaa nak share sikit.. anda tahu x? TOPUP yang anda guna
perlu dibayar cukai?
 hah ! TERKEJUT tak?BIAR BETUL.. BETUL LARH nie ~
IGNORE JERX GAMBAR TUE ~

omaigod! topup kena bayar cukai? bape peratus?

ok, jom kita selongkar bagi pengguna-pengguna Maxis dan Hotlink ;

klik utk tumbesaran :D

untuk harga broadband pulak ;

klik utk tumbesaran :D
Ok, FYI, 

semua pek permulaan dan tambah nilai prabayar mudah alih adalah tertakluk kepada cukai perkhidmatan 6% KECUALI kit   permulaan,  kad  sim dan hot ticket Internet pra bayar Maxis. 


eh ! UTK pengguna Hotlink, KWSN bebas cukai tak akan dikenakan larh :D
*untungnya duduk kat kwsn bebas cukai kan?* HEHEHE ~


Ingat yew semua, semua ini 
bermula pada 15 September 2011

untuk pengguna DIGI,--------->  KLIK SINI
untuk pengguna XPAX, -----------------> KLIK SINI


Pesanan ikhlas dari tehaa nie,
 JGN anda marah orang kedai topup tue pulak,
 kesian diorang :D


 SELAMAT MEMBAYAR CUKAI PREPAID !!

3 comments:

Aisya Fatihah said...

alahai, topup pun kena cukai ? :<

Aku Si Pujangga said...

owh..tidak! Haha...

Fahtehaa said...

Aisya | hehe :D

Aku | HAHA , sabo jela ~