October 25, 2011

Belum Mahir + Busy | Editing


Hai peeps? Sihat ke semua? Tehaa harap anda sihat sejahtera ye.Hari ini adalah hari kedua cuti sekolah sempena perayaan Depavali.Sekolah anda cuti tak? sekolah tehaa cuti woo !! hehehe :)


Kawan-kawan, tehaa nak mintak maaf sebab kadang-kadang tak layan anda untuk mengeditkan blog anda.Anda mesti tahu tehaa akan menduduki PEPERIKSAAN pada tahun ini.So, tak dapat nak edit yang over2.Kalau simple boleh larh.


Itu pun sekiranya tehaa tidak mempunyai banyak kerja.Lagipun PEPERIKSAAN semakin dekat ini, lagi 3minggu sahaja.Mybe lagi jarang tehaa update blog dan menghadap laptop ini, TAKUT nak ambil PEPERIKSAAN kali ini.
SEBAB PEPERIKSAAN ini masa hadapan tehaa.
Lagipun tehaa tak berapa mahir lagi untuk edit full template.Insyaallah, lepas habis exam tehaa akan mempelajari sedikit demi sedikit tentang full template.Ada orang cakap senang sahaja, TAPI tehaa tak lepas-lepas lagi ini.apa kes? HAHA :D


Feel sorry juga pada Adik Sya, kerana tehaa tak dapat membantu dia.Template Adik Sya lain dengan template tehaa.Mybe Adik Sya menggunakan Blogskin, so tehaa tak dapat nak edit. Tehaa pakai minima template sahaja ini. 
Mohon maaf sangat-sangat pada Adik Sya ! :(
BERITA BAIK untuk kawan-kawan :
MUNGKIN tehaa akan mengambil beberapa tempahan dan tehaa akan menyediakan borang request tutorial dan borang request review.TETAPI setelah tamat PEPERIKSAAN XD
# harap-harap ia berita baik !

 

8 comments:

-✿Ayu✿- said...

gud luck exam!

Unknown said...

GL syggg ;D

Cik T said...

@-✿Ayu✿- tenkiu :)

Cik T said...

@Fara E's thanxs dear, GL you too :)

Anonymous said...

Hehe, Tak pa lah Sis tehaa <3 Good Luck Kepada Anda :')

Unknown said...

Semoga Sis berjaya dalam peperiksaannya.
Amin...

Cik T said...

@Scha-Hira tenkiu scha :)

Cik T said...

@Awan Biru tenkiu :)