October 29, 2011

Jom Review Dengan Ary



Tehaa join Review dengan Ary. Ini lebih mudah bila tehaa review Ary, then tehaa akan masukkan dalam LIST REVIEW.Dalam masa yang sama, Ary akan review blog tehaa juga :] ngee~

Ok, Aril adalah seorang penulis yang suka mendiamkan diri.hihi :) Dia bermula dengan menulis puisi, cerpen, dan skrip TETAPI semuanya tidak menjadi.Akhirnya dia decide untuk menjadi penulis lirik lagu.Percaya atau tidak dia telah menulis 100 lagu, tapi dia masih mencari peluang !

Wahai syarikat rakaman di luar sana, sedarlah ada anak muda yang mempunyai bakat yang ingin dikembangkan.Bagi dia peluang :)

Untuk kawan-kawan tehaa sekiranya anda adalah wakil dari salah satu syarikat rakaman, jom sama-sama kita melihat salah satu lagu yang telah dia CIPTA.


Sudah dengarkan? TERPIKAT? cepat-cepat CONTACT dia ye :) 

Lagu dia pun slow and steady saja kan ! kalau tehaa, tehaa bagi 10 bintang.TAPI masalahnya tehaa takde syarikat rakaman sendiri larh :)

Siapa yang follow dia confirm dia bersangat-sangat berterima kasih kepada anda dan mungkin akan upload banyak lagi lagu yang di cipta sendiri.

Anyway, goodluck for Ary.Semoga ada syarikat rakaman yang akan menghubungi anda :)

p/s :dah jadi retis jangan LUPA tehaa :D HAHA !

1 comment:

Ary ariasputera said...

tehaaa... tuk awak..

http://ariasputera.blogspot.com/2011/10/ary-nak-review-blog-ni-tengok-sape-yang_5664.html