October 15, 2011

Blog Apit | Third doodles


Lama sudah tehaa tak update blog tehaa, rasanya dah 3 hari kan? *Kalau tak silaplah! Ermm..sebenarnya exam final tehaa dah habis dan ini bermakna ia adalah peperiksaan STPM 2011 semakin hampir.Betul lah kan?ermm.. seram pula rasanya.

Tehaa tak update entri sebab tehaa sekarang tengah belajar sedikit sebanyak nak buat doodles yang cantik-cantik seperti yang dihasilkan oleh APIT dan blogger-blogger lain. Sejujurnya tehaa jealous sebab diorang pandai buat doodles SECOMEL itu.Kalau tak percaya, anda pergi ke blog APIT tengok sendiri doodles yang dihasilkan.Kebanyakkannya dia bagi secara FREEBIES kepada followernya.

So, semalam tehaa baru lepas download Adobe Photoshop.Jalan-jalan diblog APIT memang seronok bila tengok doodles yang dihasilkan.Then ada pulak, cara-cara buat doodles kan? so tehaa follow step by step.ALHAMDULLILAH ! ia menjadi juga.TAPI tak secomel apa yang  APIT buat.

Ini adalah doodles yang ke-3 yang tehaa hasilkan.Tehaa ada belajar buat guna photoscape dan hasilnya DISINI.Tehaa still guna lagi photoscape but mybe better then first larh kan?dan ini adalah doodles ke-3 ! Nak tengok ! ermm...




Ok ! tehaa tahu.TAKCOMEL langsung kan? hehe :) but a least i try. betul tak?ermm.. kalau anda nak banyak doodles yang lagi comel dari doodles comot kat atas ini.Sila menjadi follower Mr.APIT before ambil doodlesnya.AND ucapkan terima kasih !

Dalam blog APIT juga, banyak tutorial yang boleh didapati disitu.So apa lagi tunggu ?!
JOM FOLLOW BLOG MR.APIT,RAMAI-RAMAI :)
Thanks for the Tutorial !!

4 comments:

FIZGRAPHIC said...

ada peningkatan..
terbaekkkkk!!!

Unknown said...

akak pun suka tengok doodle cute2 cuma tak reti jer nk buat..hehe..ok ape doodle yg tehaa buat ni comel!=)

Cik T said...

@Hafizzi Aziz tenkiu :)

Cik T said...

@delour tenkiu but banyak lagi nk kena belajar.